Zázrak menom Aloe vera

17. mája 2017, jozefemanuel, Aloe vera

Po dlhšom dobe som si zase sadol za počítač, že niečo užitočné napíšem . Kedže ide letné obdobie (aj keď to momentálne tak vonku nevyzerá), čas dovoleniek, slnka a hlavne opaľovania napadlo ma, že sa podelím o jeden užitočný tip, ktorý mi pomohol „prežiť“ dovolenku a prácu na záhrade v roku 2016 a verím, že dobre poslúží aj v tomto roku.  O Aloe vera ste už určite počuli /čítali, v egypte vraj túto rastlinku volali aj „rastlinou nesmrteľnosti“ pre jej široké využitie v medicíne.  Ja som celkom skeptik keď príde na tieto bio a prírodné produkty avšak musím povedať, že na tomto niečo bude . Aloe nie je homeopatia ale klasicky výťažok z rastliny (niečo ako pivo hehe) s laborátorne preukázanými účinkami.

aloe-vera

Takto vyzerá rastlinka Aloe

Ako na Aloe vera.

Ja som používal gél z Aloe vera ale existujú vraj aj tablety alebo šťava . Záleží, či potrebujete užívať Aloe vnútorne, kde napríklad pomáha s trávením alebo znižuje cukor v krvi alebo na vonkajšie použitie podobne ako ja .  Osobne som Aloe vera gél užíval keď som mal spálenú pokožku  keď som pracoval na záhradke v lete.

Slnko ma spálilo naozaj kvalitne (dokonca som mal aj horúčky ! ) . Aplikoval som teda s pomocou manželky klasicky krém po opaľovaní avšak vôbec sa nezdalo, že na takéto spálenie mi pomôže „klasický krémik“ z reklamy a tak som začal googliť. Narazil som na Aloe vera gél a hneď niekoľko rád o tom, do ktorého z nich investovať. Neváhal som a objednal to, veď prečo neskúsiť sem tam niečo nové , zvlášť keď človek nemá čo stratiť.  Prišiel mi teda kvalitný gél a hneď som si ho naniesol (pre istotu viac) .

 

To, čo sa dialo potom bol hotový zázrak . Efekt bol viditeľne lepší ako pri bežnom kréme po opaľovaní a hlavne začervenanie a pálenie ustúpilo. Aloe má naozaj extrémne hojivé účinky keď príde na spálenu pokožku. Vraj to používajú aj bežne v sanitkách pri popáleninách (to mi povedal známy) . Toľko moja skúsenosť, snáď sa niekomu bude hodiť kedže to vonku vyzerá, že ani tento rok nebude leto o nič „chladnejšie“ .

Pekný deň.